CG's

Idag på jobbet var det ganska chill så jag passade på att fota mig själv :D hehe, ovanligt!
Vet inte vad jag gör, om jag försöker se sexig ut eller om jag bara räcker ut tungan..
Fint var det inte, ser mest ut som upphetsad kåt gammal gubbe, men det är ju najs ;)

Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om mitt jobb, för er som inte vet
vad jag sysslar med större delen av mina dagar.

CGs står för Carl-Gustaf som är en av dom som startade företaget för 2,5 år sen.
Nu är de hela 6 (tror jag) delägare, alla unga snygga killar från Danderydsområdet
i åldrarna 30-35. Deras vision är fräsch, ny och THE SHIT.

Vad gör vi då på CGs? Jo, vi gör PIIIIIZZZOOOOOOR! Unika pizzor
framtagna av min käre kollega Markus som jobbat som kock i många år.
Kika in på menyn så får ni se själva.
Och här kommer mina 5 favoriter:
  1. Caesarpizza
  2. Mandelcalzone (dessertpizza)
  3. Kebabwrap
  4. Smokey Mack
  5. Heta räkan

Vi säljer även Take and Bake pizzor till ett stort antal COOP och ICA butiker runt om i Stockholm.
Det är färskpizzor som man gräddar hemma istället för fryspizzor, smakar sjukt gott, precis som pizzorna vi säljer direkt i restaurangen.

Nästa år blir vi en kjedja som förhoppningsvis kan lyckas nå McDonalds antal restauranger, men med sjuuuuukt mycket bättre standard på maten. Vi kör mycket närproducerat och svenskt samt försöker undvika tillsatser vid namn E---.

mitt jobb är underbart, kommer sakna det och alla mina äckligt härliga kollegor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0