dead

Ok, är sjukt trött! Blev några flera timmars jobb eftersom det var mycket att göra och massa grejer tog slut. Men jag överlevde dagen. Kunde dra vid halv åtta, och då hade jag faktiskt legat och sovit typ två timmar i soffan på kontoret, hheheh, dregglade ner hela min halsduk... Jag fattar inte, när man är uttorkad och har vätskebrist pga för högt alkoholintag, då borde kroppen spara på vätska. Men jag gör tydligen tvärt om, för jag kissar som en galning, och dregglar värre än en kåt bulldog! haha, ska torka halsduken med hårfönen tror jag... ;)
Dags att sova, har en lååång dag imorgon som ska överlevas den också. Men jag får skylla mig lite själv, och som sagt så spelar det ingen roll, för det var värt det, varenda sekund igår var helt galet kul!
puss och kram och tack till alla som är bäst och gör mina dagar så jäkla roliga!
ps, mitt jobb och mina kollegor (haha, låter knas) äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0