Glasögonorm

Hängde ju en snabbis på stan för att ta itu med lite ärenden inför resan... Ett stort problem för mig är synen. Jag använder linser dagligen eftersom jag tycker glasögon är fult och obekvämt på mig. Men i Asien känner jag att det kan vara skönt att ha både glasögon och linser, typ när man gör långa buss-, bil- eller flygresor och inte orkar hålla på att sätta in och ur linserna (är så lätt att de kommer bort..) Så jag är på jakt efter glasögon. Lyckades boka en synundersökning på fredag och förhoppningsvis kan jag beställa glasögonen redan då, och hålla tummarna för att de blir klara i tid! Då är bara frågan, vilken sort ska man ha? Det enda jag vet är att jag vill ha svart (kanske kanske en mörkare brun) båge. Jag tror att jag passar bäst i lite större format och ganska markerade kanter.. men JAG VET VERKLIGEN INTE. Känns ju som man vill hitta några man känner sig bekväm i.
Vad tycker folk? Runda, ovala, fyrkantiga, rektangulära? Stora, små? Mörka eller ljusa? Hjäääälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0