God morgon!

Idag blir nog årets stressigaste dag tror jag. Så himla mycket att göra och nu har det dykt upp lite problem på jobbet. Igår kväll hade vi tydligen sålt SJUKT BRA så om det blir samma tryck idag måste vi ha någon till under kvällen... Är upp till mig att fixa någon, och det blir nog sjukt svårt, vem har tid att jobba dan före julafton.. ?! Jag vet inte hur jag ska göra, jag antar att jag kommer få hoppa in men JAG ÄR JU INTE KLAR MED ALLT PÅ LÅNGA VÄGAR.. Blir det som jag tror, så har jag exakt 3 timmar på mig (mellan 14-17) att åka iväg till frisören i skanstull, klippa mig, köpa redkens solskydd för håret som är nedsatt där just nu, handla julklapp till mamma och mina kusiner och hämta upp mitt visum från Jonathan. Sen bär det iväg tillbaka till jobbet. Synd att man inte kan flyga :/

Jag hann i alla fall med träningen imorse, men nu har jag extremt ont i halsen xD haha, det ska alltid vara något va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0