hjälpmig.

Just nu känner jag mig livrädd. Men det är väl typ helt normalt.


jag har panik panik panik. är så jäkla svårt att veta vad man ska ha med sig.. men nu är
jag klar och i stora väskan blev det såhär:

1 par gympaskor
1 sportbh
1 par träningsbyxor
1 bikini
6 par strumpor
17 st trosor
1 kjol
2 shorts
1 långärmad tröja
1 linne
Mobil-, kamera- och ipodladdare
Solkräm (ansikte och kropp)
Shampoo, Balsam och inpackning
4 pocketböcker
Kopior på alla viktiga papper samt pass och kontokort
Resorb
Samarin
Hydrokortison
Plåster
Skavsårsplåster
Tamponger
Enzymer (för bakteriekulturen i magen..)
Dimor 2 mg x5 paket
Allergitabletter
Linser
Linsvätska
Duschgrejer
Silkeslakan
Myggnät ansikte
Myggnät kropp
Myggmedel
Universaluttag
Charlottes godis (haha typ 2 kilo!)

... det var det mesta, har väl missat
något, men det ligger ju i alla fall
i väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0