Julen kom tidigt i år!

Gud vad kvällen var härlig! Har skrattat så att jag har ont i magen!! Jag hade med mig sushi, Helene och Viktor hade med sig pastasallad och Sussie, Arvid och Jocke köpte pizza på CGs :) Efter maten tog vi det lugnt och sen öppnade vi paket :) Jag fick ett GÖR DINA EGNA STUDSBOLLAR KIT! Haha, ska bli askul! Efter det låg vi och pratade en timme om tampongens ersättare, nämligen menskoppen. Ska berätta mer om den imorgon! Så spelade vi även vem vill bli miljonär junior frågorna i början var ganska lätta, typ: vilka färger har Sveriges flagga... men det var kul! Jag och Arvid vann :D
Middag
Julklappsöppning
-
Arvid och Sussie
STUDSBOLLARNA OCH JAG!!
Vem vill bli miljonär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0