Lista

Hittade en trevlig liten lista på Kenzas blogg. Enjoy!



 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick spendera en hel kväll med mina underbara vänner!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov


Vad gjorde du för 15 min sedan: Kissade

Det sista du sa högt: FAN JÄVLA ÄCKELSVERIGE


Det senaste någon sa till dig: Vi ses på julafton


Vad har du druckit idag: loka och vatten


Vad var det senaste du åt: Lutfisk


Vad var det senaste du köpte: Loka och Keso


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun


Vad är det för väder hos dig nu: För jäkla kallt!


Godaste glassmaken: B&J's half baked


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: säkert för vissa

 

Sover du tungt: nix

 

Drömmer du mardrömmar: väldigt ofta


Trivs du med ditt jobb: Yes :)


Favoritklädsel: Klänningar


Favoritlåt just nu: Crawl - Chris Brown


Vad ser du om du tittar till höger: Mina skor


Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska få krypa ner under ett varmt täcke och sova en hel natt och när jag vaknar på morgonen kommer det vara ännu en dag mindre kvar tills det bär av mot varmare trakter

Vad ska du göra härnäst: klä av mig


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Bitterfitta, vädret gör mig galen!


Favoritgodis: Fudge (de ljusa) och så sura grejer och choklad,,, och lakrits xD


Kläder just nu: stickad tröja och trosor


Sommarplaner: Jobba en hel del, kanske någon festival


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: Klarinett för mååååånga år sen


Morgon eller nattmänniska: morgon... men jag klarar natten också

Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära har det bra


Är du kittlig: aaaaa, fy fasen!

 

Snarkar du: nej!


Stjärntecken: Tvilling, därför har jag extrema humörsvängningar!


Äckligaste insekten: spindlar


Längtar du mest efter just nu: Asien, sol, värme, bad, ett liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0