något nytt

Yo people!
Vi tackar Sussie för hennes fina kommentar, vilken ära att ha henne med här i bloggen :)
Snygg bild va? ;) Skulle posa med grejer som hör till mitt yrke, det enda lätta jag hade hemma var en rosa stekspade och en gammal visp :) Usch vad man känner sig onaturlig framför kameran, så felplacerad och uttittad. Hoppas Sussen hittar någon bild hon kan använda i alla fall...
Ny design gjord av Natha, jag bugar, bockar och niger. Jag mörkade till den lite, hon kommer säkert döda mig för att jag gjort det på fel sätt xD Hehe (sorry vännen) men jag skulle bara testa, ser gärna din version sen, den är nog bättre! Uppd. Jag ljusade upp den.. ööh, shit, vet inte vad jag ska ha, mörkare eller ljusare?


Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

ja, din bajs. så kolla din mejl :) <3

2009-12-02 @ 19:09:34
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Elmina

den ljusa, STÖRT SNYGG!<3

2009-12-03 @ 19:55:02
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0