Näst sista långpannan...

Tjabba dudes!
Mitt alarm ringde i morse, ganska tidigt för att jag skulle hinna med träningen innan jobbet... Men efter att ha försökt andas genom min ihopklistrade näsa insåg jag att det faktiskt inte var någon idé att dra på sig träningskläderna idag. Jag har drabbats av en ORDENTLIG förkylning och det känns som att all min vätska i kroppen har fått typ en passa potatismjöl i sig, och blivit till en massa seeegt och kletigt slemm! NAJS! Jag som verkligen behöver köra hårt på träningen nu de sista dagarna här hemma i kalla Sverige.

Men något är bättre än inget, så jag får köra ett lugnt pass imorgon, typ lite yoga :)
Jag bestämde mig för att snooza lite i stället, men jag kunde såklart inte somna om. Låg istället och fantiserade om vita stränder och blåa hav och exotiska frukter i mängder ;) Insåg att idag är min näst sista långpanna på jobbet, sen dröjer det fyra månader till innan jag ska beklaga mig över ett lååångt pass :) Känns ju helt underbart trots att det känns lite sorgligt.

Vi hörs väl ikväll! Bajs bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0