Nobelmiddagen

Time for dinner...
Lulla (min moster) var här igår och letade efter en svart sjal att ha på sig på Nobelmiddagen... Det är verkligen hysteri kring denna stora sammankomst. Jag förstår att det är en häftig upplevelse att vara där, men att lyssna på talen, sitta där och anpassa sig till alla vett och etikett regler... jag skulle liksom inte kunna njuta av själva middagen utan istället skulle jag sitta och oroa mig för att göra fel, prata om fel grejer, äta på fel sätt, skåla på fel sätt, dansa med fel person etc. Känns så stelt.. Tackade därför nej när mamma frågade om jag vill vara sällskap till min kusin som ska vara någon slags marshalk (eller hur det nu stavas...) då skulle jag iof inte fått vara med på middagen, utan på efterfesten, men iaf ;) Inte riktigt min grej tror jag.. Kikade lite på Tvn och såg SANDRA där, tjejen är ju helt sjukt grym, hon serverar alla gästerna utan att se det minsta besvärad ut, hon vet vad hon gör :) Hoppsas i alla fall att alla som är där har det trevligt :D
kanske är det därför hon är så jäkla duktig? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0