senil?!

HAHAHA, jag börjar verkligen tröttna på mig själv nu!
Jobbet gick bra. När jag slutat verkligen stressade jag iväg för att hinna med alla tusen ärenden jag behövde göra idag. Börjar jag med banken, det var ganska många nummer före, men jag väntade och väntade, tillslut bev det min tur och jag hamnade i kassan hos "min" bankman, han har hjälpt mig med alla fonder och sånt. Han skrattade lite och sa att det var länge sen vi sågs och så småpratade vi.

Han tycker jag är lite rolig, för jag har alltid en massa mål jag ska klara, men varje gång jag har satt upp ett mål så tar jag en omväg istället för att springa rakt mot det.

Senaste gången vi träffades fixade jag en fond för att spara pengar till en lägenhet, nu ska jag helt plötsligt på en 4 månaders nöjesresa... När någon säger att jag är dålig på att planera typ, eller aa om någon säger att jag gör grejer dåligt, så går jag direkt in i försvarsposition och börjar rabbla upp lååånga förklaringar till varför det har blivit som det blev. Så efter 10 minuter hade han och hela banken fått höra att när man har en lägenhet så är man liksom lite fast, det är smartare att resa innan man fixar en. Och dessutom så kommer det vara mycket med jobbet nästa år, så om jag någon gång i livet vill ta det lite lugnt och göra något för mig själv så måste det vara just nu, inte en dag senare. blablabla xD Det slutade i alla fall med att han skrattade och jag skrattade och muttrade att jag i alla fall gör mitt bästa :)

När allt banktjaffs var fixat promenerade jag i lugn och ro hem, köpte med mig Sofis mode påvägen... Väl hemma drog jag på mig långkallingar och tofflor satte mig ner, och pustade ut. Tänke, fasen vad snabbt allt gick, nu kan jag ju chilla hela kvällen. Så gick jag in på bloggen och läste mitt senaste inlägg... HUR DUM FÅR MAN VARA?! Jag har ju inte ens gjort hälften av det jag skulle göra :S Det här är fan läskigt, hur kan jag bara glömma allt, förstår inget alls, jag visste ju vad jag skulle göra. Nu är det mesta försent, får försöka hinna med det imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0