SNART FRAMME!

Yo bitches! Nu ar vi antligen i Hong Kong och vantar pa det sista planet som ska ta oss till Vietnam... Resan har gatt helt ok utan nagra storre problem. Vi borjade som ni vet pa arlanda dar vi tog ett plan till London Heathrow dar vi sen vantade i 4 timmar pa nasta plan som tog oss hit till HK. Det tog oss 11 timmar pa det planet, och jag har inte lyckats sova en sekund sa just nu kanns det som att mitt huvud ska explodera! Det fanns som tur var en massa filmer och tv serier att valja bland, sa mitt tidsfordriv blev Gossip Girl, Desperate housewives och 4 filmer:)
Har i Hong Kong ar det riktigt fuktig och det kanns varkligen att man ar i varmare trakter trots att det bara ar 15 grader har.. lite varmare an hos er antar jag :) Utsikten ar hur vacker som helst, det ar blaa berg overallt och flygplatsen ar omgiven av blatt vatten och vita strander!

Om ca 5 timmar sa ar vi framme i Ho Chi Minh city dar det ar 33 grader.. Det har blir nog en ganska speciell nyarsafton eftersom vi inte har sovit ordentligt pa tva dygn och dessutom kommer vi dit vid 8 pa kvallen och da ska vi packa upp och sen ata middag. Blir val en fin fruktdrink for att fira det nya aret och vart nya liv!\

Hoppas ni har det bra dar hemma. Saknar er alla ♥

GOTT NYTT AR, OCH DRICK INTE FOR MYCKET! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0