snöööö

Usch, vill verkligen inte ut i det här äckliga vädret. Snö är riktigt vackert på håll, men så fort man kommer nära den så förlorar den sin skönhet. Då ser man alla detaljer, typ hundbajs och kiss, smuts och gamla löv, och framför allt så känner man kylan, blandat med fukten. OBEHAG, är vad snö är för mig. LÄNGTAR till solen, 12 dagar kvar ;)

Sebban har dock varit riktigt modig, han drog iväg till Sälen för att jobba i några månader... Han har 16 minus och 300 m snö eller något i den stilen, jag skulle avlida.. typ ligga hemma under en filt hela dagen, basta lite på kvällen, tända eld på huset för att få värme, och sen åka hem för att jag inte hade någonstans att bo.. men det är jag det, jag är ju born to be brown, och just nu är jag nog mest gråblek.. Så gudarna förbannar sig över mig och skickar snart iväg mig till varmare länder :)

Nu blir det jobb och sånt. CIIAAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0