svinis vaccinis

FY FAN VAD ONT DET GÖR!
Första halvtimmen... hmm, det var ju inte så farligt
Efter en timme... shit, vad händer med min arm?!
Efter två timmar... ta en jävla yxa och hugg av den någon, pleeeeeeeaaaase

Jag har varit grymt jäkla effektiv idag måste jag säga! Under min hundpromenad hann jag med tre telefonsamtal. Nu har jag bestämt mig för att göra om hårförlängningen till resan istället för att göra flätor. Jag har bokat tid hos frisören. Mamma ordnade med sitt jobb så att jag fick ta vaccinet där och glasögonen är antagligen klara nästa vecka. Nice shit! Vid ett kom Charlotte och Fia till jobbet och fick tiden att gå supersnabbt! Sen sprang jag till en buss och åkte till Enebyberg för att vaccinera mig, sprutan tog typ en halv sekund och det kändes som att hon som gjorde den inte hade den minsta aning om vad hon gjorde. Klar med den, sprang jag tillbaka till bussen och åkte in till stan för att möta upp tjejerna igen, hann dock inte vara med dom så länge eftersom charlotte skulle iväg till vårdcentralen. Jag har i alla fall låst upp min telefon, så jag har typ nytt nr snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0