Tråkmåns

Yo people! Ledsen att jag är tråååk, men vi kom ifrån jobbet en timme senare för att det var så sjukt mycket folk. Ingen pallade väl laga mat efter att ha suttit fast i trafiken i tusen år, så de kom till oss, och beställde pizza. Jobbigt att alla maskiner vi har på stället krånglade så folk fick vänta läääänge. Jag och Fia kämpade i alla fall på, och tillslut kunde vi slå igen dörren och låsa och äntligen pusta ut. Tills vi vände oss om och såg havet av snö som blockerade vår väg.. Vi pulsade hela vägen hem, och när jag drog av skorna var sockorna vita istället för gråa xD Fia sover kvar här, så slipper hon sätta sig på tuben och sen bussen nu när de går så sällan! Så nu ska jag hänga med henne och vara lite social :)

Imoron blir en stressig dag... hörs då!

Nightiiieee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0