Grattis hjärtat

Nu har klockan slagit tolv och min älskade Fia har helt plötsligt blivit 18 år!

fia <3fia <3

Det finns så sjukt mycket ondska i världen, så otroligt många människor som lever på andras lidande...
Sen finns det de människor som enbart sprider glädje, som bryr sig om andra människor och deras lycka och välbefinnande. Jag har träffat båda och, jag måste nog erkänna att jag mer är lagd åt det "onda" hållet. Men det är i alla fall inte Fia! Hon måste vara den snällaste och underbaraste människan som existerar, och som kommer att existera. Hon är the one and only som verkligen kan ta till sig den där urtöntiga raggningsrepliken; Gud saknar en ängel, det måste vara du. Finns väl typ 10000 olika versioner på den. Men i vilket fall, om någon skulle dra den till mig skulle jag ju bara hånskratta vilket redan där visar att killens teori om att jag är en ängel, är totalt vrickad! Ojoj, detta skulle ju bli postat precis efter tolvslaget, men jag bara babblar på som vanligt. Vad jag vill ha sagt hjärtat mitt, är att jag älskar dig otroligt mycket, och jag hoppas att du kommer finnas kvar i mitt liv, alltid. Är så ledsen att jag inte följde med dig ut ikväll och jag tror Poppy har lite dåligt samvete för att hon gjorde så att jag var tvungen att stanna hemma.
Hoppas du rockar stockholms nattliv, eller vad säger jag... DU KOMMER ATT ROCKA STOCKHOLMS NATTLIV.

Hurra, hurra, hurraaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0