neeerd

Ibland undrar jag hur min, och många andra tjejers hjärna fungerar. Vi skulle kunna spara så otroligt mycket tid på att bara slänga på oss kläder och vara nöjda. Igår kväll, spenderade jag en himla massa minuter och ännu flera hjärnceller på att bestämma morgondagens outfit. Vad tror ni jag gör när jag vaknar i morse? Jo, självklart sliter jag upp garderobsdörren och vänder upp och ner på den redan kaotiska garderoben och provar kläder efter kläder, för att sedan bestämma mig för den första kombinationen jag testade men verkligen inte den jag planerade kvällen innan... Så blev jag såklart tvungen att springa till jobbet, och där bytte jag ju ändå om till jobbkläderna... Hela klädesgrejen var alltså ganska ovärd med tanke på att jag hann bära min outfit ca 10 minuter.

Med några hjärnceller mindre verkar ingenting riktigt funka för mig... Jag skulle testa retuschera denna bild, försöka tona ner att mina knän är väldigt mörka jämfört med resten av kroppen. Något blev väldigt fel, allt bara suddades ut, och eftersom jag har min nya dator och verkligen inte är van vid mac, så hittade jag ingen ångerknapp... Så andas ut, det är ingen The Ring tjej som åker framför kameran, det är bara jag som försökte passa in lite ;)
Dagens outfit
Jag idag: Tröja från Topshop, Linne från Glamour, Kjol från H&M, Skor från Din sko och armband från London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0