Krossade drömmar

Tjabba dudes!

Hoppas att ni haft en sjukt nice halloween med en massa party och god mat! Själv blev min helg inte rikigt som jag hade tänkt mig... Jag hade ju längtat efter denna lediga helg så sjukt länge och efter en tuff dag på jobbet i fredags tog jag en ipren och drog ut till Grodan sergel och dansade hela natten med Charlotte. Somnade vid 6 och klockan halv tio ringer Fredrik från jobbet och säger att han är sjukt. Det finns ingen som kan hoppa in och Markus svarar inte... Så det var bara att kasta på sig lite kläder och vandra ner till jobbet. Jag var sjuuuukt trött hela dagen och det var fullt med folk hela tiden :/ Vid halv fem kom Markus och bytte av mig eftersom jag skulle till Emil för att fira hans 20års dag, fy vad jag skämdes när jag kom dit utan present (Skulle ju handlat den på dagen...) Det var sjukt trevligt och vi höll igång hela kvällen, haha, jag åkte runt på en ciaomoppe (eller vad det heterxD) Somnade på deras extrasäng vid ett och klockan ringde vid åtta. Trots sju timmars sömn, har jag inte alls sovit i kapp förra nattens förlorade timmar... Och ikväll blir det planering inför asienresan över en god middag på någon thai restaurang.

Nu ska jag dra på mig keps och förkläde och börja jobba. Hörs sen! Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0