Tjejligan

Igår, efter Mammas firande, åkte jag genom hela stan för att få umgås med mina tjejer. Jag kom lagom till desserten (fia den sötisen hade gjort en sockerfri pannakotta till mig, så jag inte skulle ha en tjockisdag, det var mkt snällt av henne) Vi satt och pratade och tog igen all förlorad tid, som i det här fallet är flera månader med vissa... Hur mysigt som helst var det, och sen kom flaskorna fram och vi shottade och blandade lite drinkar.
Jag och Fia åkte in till stan för att möta upp Felli, men henne fick vi inte tag på, så vi bestämde oss för att ta en nattfika på Café 60, blev en caesarsallad för mig och Fia tog en chailatte. Strax före två rörde vi oss till T-banan och jag missade precis mitt tåg. Fias kom efter 10 minuter och precis när hon gått på tåget ringde Sandra och frågade om jag ville ta ett glas med henne eftersom hon precis skulle sluta jobbet. Var sjukt trött men åkte till Östermalm i alla fall och där mötte jag först upp Jonathan och Johan och sen Sandra. Vi skippade alkohol och värme och tog en promenad i stället. Kom hem vid 4 och gick upp 6 timmar senare... Har mycket att göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0