You're the one I wanna chase, you're the one I wanna hold

Morning babes

Jag förstår inte varför det ta så himla lång tid... men jag ser inte den nya designen än i alla fall, kanske att ni gör det? Tycker den är riktigt fin, finns dock en uppdatering jag håller på med, men jag får fixa den från någon annans dator, för här går det inte snabbt! Idag blir en hektisk dag, just look:
  • Hundpromenad
  • Jobb
  • Hundpromenad
  • Lunch
  • Biblioteket för återlämning av böcker
  • Fika med Sebastian
  • Möta upp Millis
  • Middag i Saras nya lya (lite lättare om hon bott i stan och inte i fruängen)
  • Träna
Ni som kommer att förgylla min dag idag: Sebbe, Sara & Millis

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Ha det så kul hos Sara! :)<3

2009-11-11 @ 17:13:46
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0