bobby's

Var ju som sagt i täby c idag för att hämta ut biljetterna. Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån shoppingen nu när kontot äntligen har fyllts på. Blev den puderrosa klänningen från H&M, shampoo, balsam och hårspray från Bobby's (som btw var där och hjälpte till att välja produkter för mitt hår, ska bli spännande att testa dem nu!) Fick även en liten goodiebag med läppglans, en hårspray och en tshirt som jag inte ens kommer få över huvudet, men men. köpte även....
...kuvertväskan som kenza designat för Jofama. Jag dog lite när jag höll den i min hand, men jag visste att jag skulle dö ännu mera om jag släppte taget, så jag var så illa tvungen... Nu är vi bästa vänner, väskan och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0