Sara 18 år!

Hade en riktigt trevlig kväll igår när vi firade en av mina mest älskade tjejor! Det bjöds på champagne och lyxig plockmat, goda ostar och mumsig pannacotta och chokladmousse.
Ida
Sara (födelsedagsbarnet)
Natha
Ida och Jag
Sara fick presenter!
Natha och Jag
Sara och Natha

Sen åkte jag och Ida hem till millis och drack skumpa, dansade och tog steg vi inte trodde vi skulle våga ta! När Emil slutat jobbet så kom han också dit och vi gjorde oss i ordning för en utekväll. Kom dock iväg lite sent så efter att ha insett att det var kö överallt så gick vi till donken i stället.
My boy lollipop!
Go pink!
Ida fick frisera Millis
Söta tjejer!
Yeah!
Det var någon som hade skummat fontänen vid stureplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0