Elmina <3

Ååååh vad glad jag är! Det är seriöst helt sjukt att vi inte träffats ordentligt sen studenten! Idag frågade Elmina om jag ville komma över på chillkväll, OM JAG VILLE?! Jag tror jag kom dit vid sju och från att jag klev innanför dörren, tills att jag vid halv tolv vandrade hem, pratade vi konstant. Det är helt sjukt vad mycket av varandras liv man missar när man inte ses på ett tag! Jag önskar verkligen att jag hade funnits där för dig under allt det jobbiga du gått igenom på sistone. Men det gjorde jag inte! Vill i alla fall att du ska veta att om du behöver mig finns jag alltid ett sms, ett telefonsamtal, en 10 minuters bussresa ifrån dig. Du betyder otroligt mycket hjärtat, och jag är så otroligt glad att jag äntligen fick träffa dig igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0