hej... Operationen gick hyfsat bra, började ju med att ta en väldigt stor dos smärtstillande på morgonen innan jag och mamma åkte till Easmaninstitutet. När jag kom dit var jag helt virrig och jag liksom släpade fram fötterna så mamma fick hjälpa mig hela tiden. Vid kvart i åtta fick jag lägga mig i ett vilorum där jag blev sövd. Sen minns jag inte så mycket, kommer dock ihåg alla ljud under hela operationen. Sågen som sågade av halva tanden, och sen tången som knipsade av bit efter bit, det lät helt vidrigt, trodde faktiskt jag skulle börja böla xD Tanden var tydligen svårare att få ut än vad de räknat med, men efter mycket om och men så lyckades de i alla fall, för nu sitter jag här, med en obeskrivlig smärta och tre stygn i kinden. Har ju inte fått eller kunnat äta föräns nu så magen har vridit sig av hunger. Mamma har kokat grön ärtsoppa, köpt misosoppa, sparrissoppa och även inhandlat champingjoner och brysselkål, så det blir en jäkla massa soppa dagarna framöver. Tyvärr smakar det mesta jag stoppar i mig blod, det vill inte sluta rinna... Har blött ner mina älskade lakan och mitt duntäcke, det suger!!! Mamma har i alla fall köpt glass och senaste numret av glamour, SOLO och cosmo, så nu ska jag knarka mera smärtstillande och sen krypa ner under täcket och läsa lite... puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Men gud, sötis, jag har inte hört någonting om det här! Hur har det här gått till? Hur mår du?! <3<3<3<3<3<3

2009-10-22 @ 16:13:53
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0