Finne

Yo!
Det har varit en ganska hektisk dag för min del. Jag berättade mer noga i inlägget innan, men det försvann bara, och nu orkar jag faktiskt inte skriva om allt, jäkla dator! Är i alla fall ledig imorgon, ska försöka skriva mer då!
Idag sa markus (min chef) Ester, du har en stor finne på hakan. SOM OM JAG INTE MÄRKT DET?! haha, som om jag inte stått vid spegeln och stirrat på den där jävla bölden och hoppats att den ska förstå my evil eye och försvinna! Men icke, den växer lite varje dag, som ett litet husdjur, växer och växer... uuusch! Hoppas den dör snart! Ska försöka tortera den lite med cliniques ansiktsvatten.
Peace and love babes! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0