Fy skäms


Hoppla hej! Nu har jag jobbat så det känns skönt att ha det momentet avklarat! Ska skriva klart mina "tack för studenten" kort (går rätt segt för min del faktiskt, förstår att mamma hotar med att kasta ut mig från hemmet snart..) Städa rummet måste också göras, blev ju inte av i söndags på grund av partykvällen! Dessutom har jag fått med mig en bakläxa hem från jobbet... Markus fick en halv hjärtattack när jag inte visste vem Will Ferrell var, så imorse när jag kom hade han lagt ett USB med tre filmer och en lapp där det stod att han inte ville jobba med mig förrän jag kollat på filmerna! Jag skäms lite, men jag växte upp i en generation där serier inte ger en tid att kolla på filmer som är lite old school...

puss på er snyggosar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0