hell

Efter en helvetesdag är jag äntligen hemma, mer död än levande... Jag har vandrat omkring som i en dimma med ett svart otursmoln över mig, allt jag rört vid har blivit fel. Salladen ramlade ut över hela golvet, detsamma gäller vattenkastanjer, bambuskott och kapris. Halkade och slog armbågen i golvet och skar mig i fingret. Klockan 17.00 skulle jag fått sällskap av en annan person på jobbet, men den personen hade glömt bort och behagade inte komma, så jag sprang omkring ensam och virrig. Sen ställde Martin upp och kom ner och hjälpte mig och kort därefter kom Nikta och tog över honom, älskar folk som offrar sig för laget. Tackar dom av hela mitt hjärta!

Nu har jag efter rekommendationer från både radio, tidningar och Nikta, bokat 3 biljetter till THIS IS IT på tisdag klockan 18.30. Ska bli helt underbart, blir jag, syster och någon till. MYYYYYYSPYYYYYS!
Ska sova nu. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0