morgonrapport

Hejsan hoppsan!
Kvällen igår började riktigt bra, men slutade i tårar, en sprucken läpp och en jävla massa drama! Det började med att jag och Sara mötte upp Ankan för att vänta på hennes vänner. Sen drog vi till cattelin och drack billiga drinkar :) Ankan kände några som jobbade där, så vi drog in till vippen där och hivade i oss gratis drinkar. Det känns alltid bättre i hjärtat när plånboken inte blir tunnare men sinnet ändå blir luddigare och själen mår riktigt jävla bra! I alla fall så var typ halva lokalen fylld av folk från skolan! Jag dog :D mötte bland annat Natta, Annika, Amir och Jonis som hade sällskap av Elin. Sällskapade med Jonis och Elin och sen åkte vi vidare. Vi mötte upp Johan, Julia, Madde och Fanny. Sen spårade kvällen och det blev typ bråk och folk sa saker till min älskade vän som han aldrig aldrig någonsin ska ta åt sig av. FY FAN! Han är världens underbaraste och ingen har någon som helst rätt att intala honom något annat! Kom hem vid sex i morse och då var klockan ändå inställd på vintertid så jag kom egentligen hem klockan sju. Är så jävla trött så jag tror att jag dör! Men det var kul i alla fall, tills på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0