s

Tja dudes!
YEEEEEEEY, jag tränade för första gången på evigheter! Nu har jag feber, men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar, lalallal, åh kom igen eeeester vad skulle du annars göra... ooookeeej?! jag är sänkt, jag ligger på botten av världens djupaste hav. mår äckligt dåligt, men nöden har för fan ingen lag, jag hade ju vilat i åttio år och väntat på att förkylningen skulle gå över, har jag ju liksom lärt mig att leva med den, den är min vardag, så jag tänkte att det inte skulle skada med träning, jag tänkte tydligen helt fel.
Otroligt jobbig dag på jobbet med tanke på hur jag mådde. Så jag ska nog sova nu och hoppas på bättre dagar...
Imorgon är det i alla fall min sista långpanna på hela veckan! Egentligen skulle jag jobba långis på torsdag, men då ska jag opereras, så då är jag ledig och antagligen ganska groggy ;) tihi...
sov så super sött, ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0