Shopping

S P E N D I N G   A L L   M Y   M O N E Y !
Leggins & Topp - BikBok,Ringar - H&M, Örhängen - Lindex, Michael Jackson BAD - Närlivs, Ögonskugga (Nouba) & Ansiktskräm (Estée Lauder) - Kicks

Det var en ganska hektisk dag på jobbet. Hela tiden något att göra och sakta men säkert kände jag hur mitt huvud, min käke och mina tänder började att bulta. Första dagen utan smärtstillande, det gör så jäkla ont just nu... Jag fick jobba över lite, men hann som tur var med bussen och kom till Eastmaninstitutet prick klockan 15.00. Stygnen togs bort och såret spolades ur och jag trodde ett tag att jag skulle börja böla, men det tog inte mer än 10 minuter och nu är det bara en extremt obehaglig bultande känsla från högra tinningen ner till hakan.

Klockan var väl 15.20 när jag vandrade därifrån och idag hade jag en hungerkänsla, men inte efter mat eller socker, utan mer en känsla av medlidande för min stackars garderob som måste känna sig så ensam och tom... Därför hoppade jag på tuben och åkte in till hötorget där jag provade glasögon (är skönt att ha för att vila ögonen från linser). Vandrade sedan ner till Drottninggatan och shoppade loss på BikBok, H&M, Lindex och Kicks. Nu känns allt bättre, men jag upptäckte tyvärr att garderoben inte alls var så tom som jag trodde... Blir svårt att få in ett enda plagg till :/

Låten idag blir en från albumet jag köpte, passar bra eftersom filmen This is it har premiär idag; Man in the mirror - Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0