söndag

Är inte så farligt bakis idag faktiskt. Har väl kexchokladen och mjölken att tacka! Söndagar är en "sista chansen att rädda veckan" dag. Det vill säga en dag man gör allt man borde ha gjort tidigare i veckan men som man aldrig gjorde. Jag är tyvärr en sån som skjuter upp allt hela tiden, så min söndagslista är ganska lång...
  • Städa mitt rum
  • Sortera garderoben
  • Skriva tackkort för studenten (haha, mer än en vecka uppskjutet)
  • Träna
  • Fixa med vaccination
  • Bädda sängen
  • Sortera min smyckeslåda
  • Tvätta poppy
Har i alla fall börjat med den första punkten.. alltid något!
har på mih mina nya sammetstajts från Bikbok :) sköna som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0