Sverige vs Danmark

Tjenis penis mina vänner! Alarmet ringde halv tio, så nu sitter jag här, ganska död, men vid liv!
Igår åkte jag in till Skanstull vid halv åtta och mötte upp Charlotte. Vi hängde på Ica i typ en timme eftersom vi hade beslutsångest, det gick bara inte att välja vad vi skulle käka. Det var helt underbart i affären, för det var inte en kotte där eftersom det pågick en viktigt match: Sverige vs Danmark. Tyvärr blev det förlust för våran del, men sånt är väl livet antar jag!
Vi beslutade oss i alla fall för jätte god potatis (såg ut som rutade chips och smakade chili), fläskkottlett och bea. MUMS! Det blev verkligen hur gott som helst. Vi var hemma hos John som bor precis vid ringen så det var nära och bra och egentligen hade vi tänkt att dra till metro och skaka rumpan lite efteråt, men vi  fastnade i Johns lya och vi spelade kort och dansade och bara levde helt enkelt :) Nice nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0