tacos

Tjabba snyggingar!
Efter en chilldagrill dag på jobbet och en snabb tur på biblioteket sitter jag nu äntligen framför datorn med en underbar fullkorns tortilla fylld med allt tacos ska innehålla! Bättre en sen lunch än ingen lunch alls! Men fy fasten vad lågt mitt blodsocker var för några minuter sen... man ska inte vänta för många timmar mellan måltiderna.
På bibblan lånade jag två böcker, kommer inte ihåg vad de hette men de verkade bra. Laddar nämligen inför nästa vecka då jag ska opereras... har aldrig blivit sövd förut, men eftersom jag tydligen kommer vara lite groggy kan jag inte jobba direkt efter operationen, så då behöver jag sysselsättning. Tänkte först hyra en film, men jag insåg att jag knapp kommer ihåg hur man läser och det skrämde mig, så nu jäklar ska det bli andra bullar! Tillbaka till skolbänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0