we <3 chocolate

Mässan var nice, men man orkade inte vara där så länge eftersom det var för mycket folk och för lite syre. Köpte i alla fall med mig 10 praliner med olika smaker till mamma. Hon blev glad :) Häftigaste smaken var nog chokladtryffel med ädelostsmak, den var speciell och det tog ett tag innan jag kunde bestämma mig för om den var god eller inte. Det var den eftersom osten har mycket sälta passade det faktiskt utmärkt ihop. Ett annat tips som Mattias Larsson lärde mig: Chokladbrownies med flingsalt och olivolja (godast med en riktigt mörk fin choklad) M M M, so fucking amaziiiing!
SnyggingSara, (lägg märke till hur jäkla lång kön är)

Sen kunde man rösta på sin favoritklänning bland 3 st som var gjorda helt i choklad
1a pris enligt mig, för att den hade så sjukt fina och välgjorda detaljer och det var snyggt med både vit och mörk choklad.
2a pris, men egentligen nästan delad etta. Tycker den är otroligt vacker och stilren. Skulle lätt velat ha denna som studentklänning.. men antar att den skulle varit ganska färdig efter en tur på flaket ;)
3a, snygg den också, men inte i närheten av de två innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0