Chingen

Efter jobbet så åkte jag in till slussen och hängde med min Ching hemma hos hennes bfriend Rasmus :) Det var mycket mysigt, jag har verkligen saknat att vara med henne... Vi låg och pratade och sen gick vi ner till monki och handlade ett par skor som jag bara föll för, (bild kommer imorgon). En snabb promenad senare kom vi tillbaka hem till hennes Rasmus där famljen plus jag skulle käka. Jag tog min avokado som jag och chingen handlade på vägen och så hade familjen stekt Haloumi till mig + gjort en massa sallad och charlotte hade gjort en super god morotssoppa dagen innan som vi värmde på :D Så jag blev mätt och nöjd och glad! Sen kollade vi på en film med Eva Longoria, den var hur härlig som helst, så kul att Charlotte somnade efter halva.. Som vanligt ;)
Ester <3 Chingen
I sälen i vintras
Förra sommaren i Wales
Nyårsafton 08-09
Fest vt 08

Jag älskar dig, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0