for friends

Igår när jag skulle sätta på mig mina nya uggs så märkte jag att det var två av samma fot xD Så idag innan jag träffade Charlotte, åkte jag in till stan och bytte dem. Kollade även runt lite i olika affärer och upptäckte att det finns ganska mycket kläder som jag vill ha. Behärskade mig dock och köpte enbart ett par ribbade gråa strumbyxor från H&M nu när höstkylan tar sig igenom alla tunna tights man har. Har grävt fram kappan också, så nu är det bara för vintern att komma! Jag och Charlotte fikade i alla fall på vårat lilla café for friends som är ett riktigt trevligt ställe. Det ligger på hornsgatan och det tar bara typ 3 minuter från slussen men det är ändå väldigt avskilt och det finns alltid plats. Favoritplatsen är längst upp till höger där man kan krypa ihop i mysiga röda foöljer och kolla ut genom det stora fönstret... Vi hade hur mysigt som helst och bara pratade av oss tills stället stängde! Påväg mot Tbanan kom det en sjungande kille bakom oss, han ylade att han låg naken i sin säng typ, det lät som världens sämsta opera. Jag och chingen var tvugna att stanna och vända oss om, för vi skrattade så vi nästan kissade på oss xD skön kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0