haha deppovitch

haha ok, så farligt är det inte, men låten är bra och texten har ju faktiskt ett bra budskap ;)
I don't wanna live to waste another day
Underneath the shadow of mistakes I've made
'Cuz I feel like I'm breaking inside

Ok, och vad är grejen med fucking bullshit bakom ryggen på mig?! Har inte gjort dig något, har snarare dragit mig tillbaka. Defeated. Jag blir så jävla ledsen, men jag pallar inte tjafsa. Har varit med om det förut, precis samma sak, jag vet hur det slutar, är väl lika bra att skärma av helt. Och det känns verkligen verkligen bra när man får reda på att någon som man trodde att man kunde lita på inte alls kunde hålla tyst. "Du får inte tala om det för någon" tolkades tydligen lite fel. Jag förstår att ni pratar om allt, men jag litade på dig...

Du betyder Maria! älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0