H&M

Nu när hösten är här, är jag extremt sugen på lite höstshopping. Jag är helt insnöad på stora mysiga tröjor, mycket stickat och mycket lager på lager... Har legat och bläddrat lite i den nya H&M katalogen och har valt ut lite grejer som gärna får hamna i min garderob inom en snar framtid:
Tröjor; gärna enfärgade men med någon liten detalj som sticker ut
På benen; Bekvämt vilket betyder leggins, tajts och strumbyxor. Det är på benen jag kommer använda mycket färger och mönster för att ge liv åt alla mina enfärgade toppar och klänningar
Under; Djurmönster, spetsar och söta detaljer...
Övrigt; En mysig badrock, härliga sockor/benvärmare och stora feta stickade halsdukar med snygga detaljer
Allt är från H&M, till riktigt bra priser
http://shop.hm.com/se/deptstart?dept=DAM&shoptype=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0