höstmys

Tjabba!
Jag och Jompa hade en mysig dag på stan med mycket shopping och prat. Vi drog till ZARA och omg vad mycket snygga killkläder det fanns! Jonathan köpte en sjukt het tröja med snygga detaljer och snyggt stickat mönster. Själv köpte jag en underbar halsduk som jag tog på direkt vilket var behövligt med tanke på hur kallt det är ute! Vi var även på nya H&M på drottninggatan och kollade på deras nya inredningsavdelning. hej, jag vill flytta in! Där fanns ju precis de bäddgrejer som jag vill ha!! När jag kommer hem från Asien ska det storsatsas på hemma prylar :) Sen kollade vi in skor och jag köpte dessa simpla fake uggs från skopunkten, bara för att jag vill ha ett par beiga nu i höst, de har sjukt dålig kvalle, det kände jag direkt, men hej hopp, tre månader borde de hålla i alla fall,, och efter det så åker dom i papperskorgen och flippflopsen får åka på istället :D
Därefter gick vi till NK och dreglade lite efter dyra saker som vi inte har råd med xD Jonathan köpte en hudvårdsserie från Biotherm som verkade riktigt bra och då fick jag bonus på mitt kort också :D Sen tog vi bussen till slussen och mötte max av en slump när vi stod och väntade på maria utanför hilton. Så han hängde på och så gick vi till café fåtöljen och jag köpte en riktigt god kräftsallad med fetaostkräm. Där satt vi några timmar och nytt folk droppade in, först Elin och hennes kompis, och sen kom Johan. Jag och Maria satt och pratade om allt vilket var riktigt skönt... Jag behövde henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0