I wanna be the only one

Gårdagen var som sagt riktigt kul! Efter jobbet gick jag hem och duschade, drog på mig min älskade klänning från Topshop och mina nitboots. Sen åkte jag in till stan för att möta upp Johan, Mårten och Max. Jag var klantig och drack på fastande mage, så jag fick gå till donken och köpa en cheeseburgare att grunda med. Vi dansade hela kvällen, eller Max och Mårten gick, men jag och Johan körde på. Tror vi dansade konstant från 23 - 03. Sen gick vi till donken och satt där och pratade om allt, om livet. Sen promenerade vi hem till honom där Jimmy och Mårten var. Tror vi kom dit vid typ halv fem, så några timmars sömn blev det iaf. Sjukt kul kväll!
Jag som seriefigur (A)
I morse så promenerade vi hela vägen till Stadion från fridhemsplan i solen. Skönt att komma ut lite, efter att ha varit instängd på jobbet dygnet runt. Nu ska jag och mamsi åka till mina kusiner och fika, och sen ska vi åka till mina andra kusiner och ha grillmiddag. Kanske ska ut ikväll med min älskade ching, kanske ska skippa alkoholen då.. :/

Juste, den här låten spelade Johan senaste gången jag var där men jag kom verkligen inte ihåg vad den hette. Nu vet jag, det är en riktigt härlig låt som tar en tillbaka till 90talet. Den här sjöng jag alltid på när jag var yngre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0