I'd rather go blind

Tjaa,
Idag tyckte jag att jag förtjänade lite time off, så jag fick vara ledig från jobbet (skulle dock bara jobbat tre timmar) Var helt underbart att kunna ligga och dra sig hela morgonen för att sedan avnjuta en lååååång härlig frukost (Gratinerad broccoli och bacon) framför en film: Cadillac records (en riktigt härlig film som handlar om svarta musiker på 50-talet och framåt) Sen har jag bara legat och gosat med min söta lilla vove, som just nu verkar riktigt sugen på att gå ut. Får bli en riktigt lång promenad innan jag ska möt upp Johan för ett träningspass. Senare kanske jag ska träffa Linda och Millis eftersom Linda flyttar iväg till London... Hon har inte ens en vecka kvar här i Sverige.
Är det bara jag som älskar att solen skiner på klarblå himmel? Det firar vi med en låt från filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0