Man mår som man förtjänar!

Hej hopp gummisnopp! Jag har så lite energi att jag skulle kunna springa jorden runt 5000 gånger. Varför är det så måntro? Att man när man är så trött att man inte vet vad man ska ta sig till, får som en energikick då man skrattar åt allt och bara vill hoppa upp och ner och dansa naken i ett tänt rum med en massa nyfikna grannar utanför..? Fattar verkligen inte varför, men jag blir som när jag är full, eller så är jag fortfarande full efter igår? Haha, skulle inte förvåna mig, jag söp för halva sverige! Haha, hade i alla fall sjukt kul, och det är det som räknas!

Gårdagen började med städning av rummet vilket verkligen tog kål på mig. Sen stressade jag iväg och tog en snabb promenad och lunch med min älskade Sara. Därefter ,bokstavligt talat, hoppade jag in i tunelbanan och fick lite ont i huvudet... Mötte upp Jonis och Johan och åkte iväg till Alvik för att jobba med Mattias Larsson (Modern Gastronomi, hett tips för catering och roliga events) Mycket blev inte som man trott, men det var kul att umgås med pojkarna och såklart charlotte, millis, acke, linda och sebbe :D Vid 23.00 fick vi sluta så då åkte vi iväg till nivå 22 (höhöö) och hävde i oss 20 liter alkoläsk, iaf kändes det så för min stackars blåsa x/ Vid halv ett gick vi iväg och dansade, vilket var helt jäkla sjukt kul! Som tur var för blåsan min så svettades jag bort över hälften av all vätska jag fått i mig, så jag överlevde kvällen med endast tre toalettbesök (för den som vill veta :D) Sen blev det donken och sen drog jag och sebban hem till johan och snodde hans säng i några timmar.. Jag tror vi somnade vid fyra halv fem och klockan 8.14 ringde mitt alarm, det var bara att hoppa upp och dra hem för att hämta nycklarna till jobbet. Nu har jag jobbat från i 11 timmar, så nu är jag död. Men min underskotts energi har omvandlats till överskotts energi, så jag kan inte sova :S
Nu ska jag shaka lite för grannarna mina till denna grymma låt som Martin drog på när vi skulle städa på jobbet. Länge sedan man hörde den, men vissa låtar dör aldrig. Till skillnad från vissa Estrar. Den välkända repliken; "jag ska aldrig mer dricka" ekar i mitt huvud. Ska försöka hålla det iaf en vecka denna gång :)
fred och kärlek mina vänner, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0