morgonträning.

Klockan åtta ringde mitt alarm så jag gick upp och lagade ägg och bacon. Sen åkte jag iväg till Fridhemsplan för att möta upp Johan och träna. Hann tyvärr inte köra så länge som jag hoppats på men nu känner jag att det tydligen var mer än tillräckligt. M I N A  B E N  Ä R  H E L T  K N Ä C K T A.
hurtiga typer de där!

Vid tio åkte jag till jobbet  och hann precis i tid. Där var det seeeeegt men efter 3 timmar som kändes betydligt längre fick ta på mig mina kläder och kila iväg till Odenplan för att besöka min hälsoläkare. Han Knäckte sönder min rygg och min axel, så just nu har jag ont i precis hela kroppen... Därför drog jag på mig min myströja från Gina tricot, och nu ska jag äta lite grekisk sallad, och sen ska jag (förhoppningsvis) få sova några timmar innan jag ska ut med Millis och Linda som en liten avskedsgrej för Linda som på lördag åker iväg till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0