O'Malleeeey!

Har precis kollat på första avsnittet i 6:e säsongen av Grey's Anatomy, min favorit serie. Jag grät, herre gud vad jag grät. Den här serien har fått mig att orka så många gånger när jag har velat ge upp, den har fått mig att känna gemenskap de stunder då jag har känt mig som ensammast. Den har fått mig att skratta när jag bara vill gråta. och den har fått mig att gråta när jag verkligen INTE vill gråta! Älskade Grey´s, det finns så mycket minnen. Min och Charlottes vänskap är inspirerad av serien, hon är min person och jag är hennes. Vi hälsar med ett O'malley när vi träffas, det är så vi gör, det är så vi är och jag älskar det.
haha, svammel svammel, fattar inte ens vad jag snackar om xD ville väl säga att O'MALLEY äger allt, föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0