prinsessa

Om en kvart ska jag promenera iväg och möta Arvid. Vi ska gå och se förhandsvisningen av den nya filmen prinsessa. Den verkar ganska bra, och det känns som att huvudrollen kommer att påminna ganska mycket om mig själv, men vi får se!

Jag vet att jag inte skrev så mycket igår, men jag har inte alls varit hemma.. Men jag och Johan var iaf och tränade typ tre timmar igår (det känns idag!!!) Sen åkte vi hem till honom och lagade middag (sjuuuukt gott) Det blev tomat och bönsallad med avokade och stekt kyckling. Mums :) Efter det satt vi vid datorn och kollade på youtube klipp, jag tror att man aldrig kan få nog av youtube, för det finns alltid nya roliga eller coola grejer att kolla på. Vid tio tiden kom Jimmy och hans polare Max och laddade för en utekväll. Tisdagar är inte bästa utgångsdagen precis, inte om man vill dansa iaf, så det blev after... men det är sällskapet som gör kvällen och inte stället man hänger på. Var mysigt, men jag var sjukt trött. Jag och Jonis satt i typ 1 timme och bara pratade om allt... och om kärlek. usch, jag vill inte ens tänka på det. Jag älskar honom i alla fall otroligt mycket, han är en underbar vän, min lilla Jonathan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0