shewshew

tjaaa :) jag kom ifrån jobbet vid tjugo i tio och hann precis med en buss (vägrar gå i spöregn utan paraply). Eftersom jag hade extrem tur idag så matchade bussen T-banan så jag kom in till stureplan på två röda. Där var det livat kan jag ju säga, trots det mindre charmiga vädret. Jag drog mig undan från alla glada party people och vandrade iväg till gymmet. Där var det dött, och eftersom 107,5 spelades på hög volym passade jag på att shaka järnet framför stora spegeln. Fick upp energin och pulsen lite och hade väldigt kul åt mig själv! Sen började allvaret, det blev ett benpass, och ett ganska tufft sådant faktiskt. Sen blev det kondition och så avslutade jag med stretching och en varm härlig dusch. Den hade jag kanske lika gärna kunnat skippa, för när jag kom ut från gymmet, VRÄKTE det ner. Jag valde mellan pest eller kolera.. blev pest. Så jag drog upp min turkosa handduk och knöt den runt halsen (lite superhjälte över det hela..) och så sprang jag, längst med birger jarlsgatan och förbi utekompagniet och friday's... haha, måste varit riktigt sexigt! Blev genomblöt iaf men nu när jag äntligen är hemma och har krupit i mitt duntäcke så känns det ganska bra. Tog lite cashewnötter och ett glas mjölk som lite after workout mat :) Så nu ska jag sova. Imorgon lblir det jobb... och sen blir det KICK OFF!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0