snor

Det här suger bajs! Har dragit på mig världens jävla äckelförkylning och på köpet fick jag feber, snor och en sprängande huvudvärk. Har inte ens kunnat sova inatt för feber och frossa. Mamma betalade två filmer iaf, så jag har legat och kollat på Slumdog Millionaire och Män som hatar kvinnor. Båda två var riktigt riktigt bra, den förstnämnda hamnar nog bland min top 10 lista på världens bästa filmer. Tydligen var det inte bara jag som tyckte det med tanke på att den vunnit 8 oscars och 4 golden globes :O
F R E S H !

Ska lägga mig i min säng och tycka synd om mig själv... Har fått låna en serie som heter Merlin som faktiskt är riktigt bra, dessutom finns det en hottie att dreggla, eller i mitt fall snora över.
Bradley James mina damer och herrar, honom hoppas man få se mer av.. synd att han går omkring i rustningar hela tiden.. han ser ut att ha ganska snygga konturer under allt tyg och all plåt ;) Jag håller tummarna för lite mer nude i serien, höhö.

Kommentarer
Postat av: alice

Ser att du oxå är fast käre kusin.

Bradley James <3

2009-09-25 @ 19:11:51
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0