sofis mode

Nu har jag jobbat, 3 timmar är lycka om man jämför med långpannorna :D Känner mig ganska fräsch nu när jag sitter med mitt te och senaste numret av Sofis mode. Gillar faktiskt den tidningen eftersom de fokuserar mycket på de snygga men relativt billiga plaggen. Jag hatar nämligen när man läser t.ex. ELLE och får syn på en helt underbar klänning för att sedan läsa från YSL pris vid förfrågan.. Vilket betyder typ to expensive.
Nu ska jag iaf möta upp Jonathan för lite smakråd inför hans dejt ikväll. Sen ska jag träffa Maria. Jag är riktigt sugen på bio ikväll, hoppas hon nappar :)
och jaaa, jag ska försöka träna också, men jag är inte så sugen på att släpa runt på träningsbagen hela dagen. Får se hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0