Baby we were born to run

Ojoj, vilken dag!
När jag precis skulle ut med Poppy ringde Elmina och frågade om jag ville
ut och springa. (jag hatar att springa.. eller hatade kanske) Jag sa ja och
det visade sig att hon redan var utanför mitt hus. Så vi tog en promenad
med Poppy, sen ett snabbt besök förbi jobbet och sen gick vi till henne, jag
bytte om och så började vi springa. Vi sprang 50 minuter, och jag
hade inte ätit sen frukost. Men tiden bara flög och vi pratade på hela vägen,
sjukt smart sätt att umgås, man gör någon nytta men kan ändå prata :)
Och efteråt, så kände jag mig som en ny människa. Jag längtar tills nästa
gång vi ska ut och springa, jag fattar inte, innan idag var det det värsta
jag visste!

Fick duscha hos Elmina och sen drog jag till CGs och käkade lunch, kycklingsallad.
SÅ GALET GOTT! Satt ute i solen med Fredrik och Linn någon timme och sen
knallade jag hem, gick ut med poppy och diskade, städade lite i hall och vardagsrum
och nu sitter jag här och har inget att göra och har massa energi.. Mamma har
gäster ikväll, så vi måste hålla oss undan, kul och sitta inne på mitt rum hela kvällen
har inte ens internet där.. så vad fan ska jag göra liksom?!

'
På vårbalen förra året..

Kommentarer
Postat av: Elmiiiina :)

åh, älskade det var galet mysigt! :) måste göras igen snart! :) looove <3

2010-04-15 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0