Blame it on the boogie

Vilket jäkla liv man lever, helt underbart!
De 3 senaste inläggen har varit från min mobil,
de är därför det ser lite knasiga ut, men spelar roll,
är ju jävligt skönt att man kan gå in från mobilen
och fixa med allt.
Alltså de senaste dagarna har varit fullspäckade
trots att det inte ser ut så i bloggen. Har flängt
från den ena tillställningen till den andra, och
varje kväll att jag svängt mina lurviga ben i takt
till all världens musik. HELT UNDERBART!


Sen har jag sprungit närmare en timme varje dag
och tränat min dagliga workout, trots uttorkad
kropp och sprängande huvudvärk. Så då känns allt
mer ok ;) Idag var underbaraste morgonen någonsin.
Gick upp och körde en ordentlig workout och sen sprang jag
min långa runda, brukar ta 50 min, tog nu 35...
ganska bra va? :D jaja, det här håller nog inte i
sig så länge.. men man får väl skryta nu när man
har något att skryta om..
Ska slänga upp bilder från lördagen och söndagen.
men först ska jag bajsa. puss

Kommentarer
Postat av: malvina

trevlig information ester:P haha "bajsa"..?? bra att veta om dina behov menar jag:P

men haha, den tog jue typ 40min för oss och då hade du jue mig att släpa på så 35min e väl inte så himla mkt bättre, haha, förstörde jag din glädje nu elr så ska du veta att jag gillar dig endå, haha:P<3 ehmn.. de här blev visst lite skumt, menmen<3

2010-04-19 @ 22:51:31
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Ester

men inte den rundan, den långa, alltså den som man svänger höger vid vattnet. smartass

2010-04-20 @ 16:04:07
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0